Op deze pagina vind je een overzicht van de meest gestelde vragen (FAQ) met antwoorden.
Vraag: Wat doet ActProsportDEAL.nl?
ActProsportDEAL.nl is een aanbiedingen website. Dit betekent dat wij één, vaak exclusief, product of dienst met flinke korting voor een bepaalde tijd kunnen aanbieden.
Vraag: Hoe lang staat een (speciale) aanbieding op de website?
Een aanbieding staat in beginsel een maand op de website. Maar vaak zijn we, vanwege de aantrekkelijke (sponsorcode) kortingen, snel uitverkocht. Hierdoor is het van belang om altijd de aanbiedingen goed in de gaten te houden, zodat je geen buitenkansen mist.
Vraag: Ik heb een aanbieding gemist, kan ik deze nog bestellen?
Helaas niet. Om in het vervolg te voorkomen dat je een aanbieding mist kan je ons het beste volgen op Twitter en/of Facebook om altijd tijdig op de hoogte te zijn van een nieuwe deal!
BESTELLEN EN BETALEN
Vraag: Hoe bestel ik de aanbieding?
Een aanbieding bestellen is zeer eenvoudig! Klik vervolgens op de knop “Bestellen” en vul dan je bestelgegevens in. Hierna kun je doormiddel van een bankoverschrijving, via iDeal of PayPal afrekenen en daarmee is de bestelling afgerond en daarvan sturen wij een bevestiging per e-mail.
Vraag: Waarom de deal sharen via social-media?
Om jou de hoogste kortingen te kunnen blijven aanbieden dienen wij naamsbekendheid voor onszelf en omzet voor de leveranciers te genereren. Uiteindelijk zijn wij, en dus jullie, afhankelijk van de kortingen die leveranciers ons gunnen. Die zullen hoger zijn naarmate wij meer verkopen. Elke keer dat jij de aanbieding shared is van grote invloed op de korting van komende aanbiedingen.
Vraag: De aanbieding kan niet doorgegaan, wat nu?
Mocht het in een hypotetisch geval voorkomen dat de aanbieding niet kan doorgaan, dan hoef je je uiteraard niet ongerust te maken wat betreft restitutie van het reeds betaalde bedrag. Het bedrag dat aan ActProsportDEAL.nl is betaald zal binnen 10 werkdagen op je rekening worden teruggestort.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten die jullie rekenen?
De verzendkosten die gerekend worden zijn o.a. afhankelijk van de fysieke grootte en het gewicht van de aanbieding. De verzendkosten staan altijd duidelijk vermeld bij de check-out.
Vraag: Op welke manier dien ik te betalen?
De betaalwijze van ActProsportDEAL.nl loopt via je eigen bank of TargetPay met iDeal of Paypal. Hiervoor is gekozen omdat dit veruit de meest gemakkelijke en veilige manieren van online betalen zijn in Nederland.
Vraag: Is de getoonde prijs inclusief BTW?
De getoonde prijzen én verzendkosten zijn inclusief BTW, tenzij anders aangegeven.
Vraag: Ik heb geen bevestiging (c.q. voucher) ontvangen van mijn bestelling, wat moet ik doen?
Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend en wij verzoeken je om in dat geval contact op te nemen met de Klantenservice.
VERZENDING EN RETOURNEREN
Vraag: Ik heb een aankoop gedaan maar ik heb mijn bestelling niet ontvangen?
Neem contact op met de Klantenservice om de verzendstatus te controleren. Je kunt het gemakkelijkst een e-mail sturen naar info@actprosportdeal.nl en vergeet niet jouw bestelnummer, je volledige naam en ook om welk product het precies gaat te vermelden.
Vraag: Ik heb mijn bestelling ontvangen maar ik wil deze om welke reden dan ook retourneren?
Neem contact op met de Klantenservice via info@actprosportdeal.nl en vergeet niet het bestelnummer, met je volledige naam en om welk product het gaat, te vermelden. Vervolgens krijg je van ons een bericht met een postadres waar naar kan worden geretourneerd. Wij zullen je, zodra het product in nieuwstaat is aangekomen, direct de nieuwe bestelling zenden of het aankoopbedrag minus de verzend- en verwerkingskosten terugbetalen.
CONTACT
Vraag: Hoe kan ik met ActProsportDEAL contact opnemen?
Via de contact gegevens op deze website.
Vraag: Hoelang duurt het voor ik een antwoord krijg op mijn vraag?
Wij streven ernaar binnen 24 uur antwoord op je vraag te geven.